Ryszard Kapuściński powiedział, że w dzisiejszym świecie informacja stała się towarem i rzeczywiście żyjemy w społeczeństwie informacyjnym, które chłonie i produkuje ogromne ilości treści. Ale gdzie konkretnie szukać, kiedy chcemy dowiedzieć się czegoś o towarze, który planujemy kupić?

W internetowym życiu każdego wytrwałego blogera przychodzi moment, kiedy dostaje on maila z pytaniem o współpracę. To znak, że blog jest popularny, wpływowy, chętnie czytany, profesjonalny lub wszystko po trochu. Ale łatwo się tym zachłysnąć i popełnić błędy.

Rozwój blogosfery sprawia, że firmy, konstruując budżety na kampanie reklamowe, przeznaczają coraz więcej pieniędzy na współpracę z blogerami. Tylko czy zawsze współpraca z popularnym blogerem przynosi pożądany skutek?

„Zostanę blogerem/vlogerem i zgarnę niezłe pieniądze!” – pomyślały setki polskich internautów. Blogosfera w naszym kraju kwitnie i rzeczywiście prowadząc bloga, można zarabiać. Ale można też przeżyć zawód.

Blogerzy z całą pewnością nie stoją w miejscu. Rok 2016 zapowiada się w tej branży wyjątkowo dynamicznie, bo cała blogosfera to bardzo dynamiczna przestrzeń nastawiona na ciągły rozwój.

Strona 1 z 41234